lördag 28 september 2013

Nu är butiken öppen! Jiho!

Idag slog vi upp portarna till vår nya webbshop, och vi är så glada att ni redan är på hugget och beställer årets kalender! Tack för att ni är världens bästa och lojalaste kunder. 

Vi vill också tipsa er om att gå in och beställa kalendern redan nu, för i helgen har vi 15% premiärrabatt!

Observera att ni gör er beställning nu, men leveransen kommer att ske vecka 44-45 och framåt! Vi vill vara tydliga med detta, för att inte göra någon besviken.

Tack återigen, och välkomna till vårt nya hem;
teadventskalendern.se 



3 kommentarer:

  1. Hej
    Har precis gjort en beställning på 7 kalendrar.
    Ska ge bort som presenter till barnens lärare och tränare.
    En ska jag ha själv.
    Perfekt för mig som älskar julen och älskar te.
    Å vad jag längtar tills den dimper ner hos mig.
    -annelie♥

    SvaraRadera
  2. Hei!

    Jeg vil gjerne bestille, men jeg bor i Norge og det er ikke mulig å endre land i bestillingsskjemaet. Får jeg ikke bestilt? (Jeg sendte dere en henvendelse via kontaktskjemaet i nettbutikken også i helgen, men er så utålmodig at jeg spør her også... dere har sikkert hendene fulle med å ta dere av bestillinger :)

    Hilsen Kjersti

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Det här är verkligen nånting som tilltalar mig! Jag undrar bara hur mycket te det är för varje dag. Lagom till en tekopp, eller mer? Mvh Sofie

    SvaraRadera